Meny
Din varukorg

Vanliga frågor

Beställningar och betalning

Du kan beställa direkt i vår webbutik.

 

För landsspecifika språk och valuta kan du besöka en av våra 22 andra onlinebutiker (som benepura.de för Tyskland).

Nej. Om du inte vill registrera en profil, välj helt enkelt alternativet "Gäst" i kassan.

Du kan betala din beställning med:

  • Postförskott (endast för specifika länder);
  • Paypal - med saldo eller kort;
  • Stripe - med balans eller kort;
  • Revolut;
  • Google Pay;
  • Apple Pay.

Se till att du har fyllt i alla obligatoriska fält (markerade med *) - Kontaktuppgifter, leveransadress och faktureringsadress (om den skiljer sig från leveransadressen).

 

Var särskilt uppmärksam på e-postfältet - de flesta betalningsmetoder tillåter dig inte att slutföra beställningen om din e-postadress inte är korrekt ifylld.

 

Om du har fyllt i alla uppgifter korrekt och du fortfarande inte kan slutföra beställningen, vänligen kontakta oss genom att skicka ett meddelande till oss HÄR.

Ja. Du kan avbryta din beställning genom att kontakta oss HÄR.

 

Kontakta oss omedelbart efter att du upptäcker ett fel med din beställning. Alla beställningar behandlas och överlämnas till kuriren inom 1 arbetsdag. Beställningar som redan har skickats kan inte annulleras.

Frakt och spårning

För beställningar upp till 599.99 kr:

 

Frakten är 60.00 kr.

 

För beställningar över 600.00 kr:

 

Frakten är gratis.

 

Under säsongsbetonade kampanjer eller specialreor kan tröskeln för gratis frakt ändras.

Din beställning kommer att behandlas och levereras till kuriren inom 1-2 arbetsdagar.

 

Leveranstiden för beställningar är:

  • För europeiska länder - 5-7 arbetsdagar;
  • För USA och Nordamerika - 8-12 arbetsdagar;
  • För alla andra länder - 8-18 arbetsdagar.

Ja. Du kommer att få ett mejl med spårningsnummer och spårningslänk så snart din beställning har överlämnats till kuriren.

Kontrollera SPAM-mappen i din e-postklient.

 

Om du inte hittar ett mejl med spårningsnummer för din beställning, vänligen kontakta oss HÄR.

Det kan vara ett budfel under leverans. Kontakta kuriren direkt för förtydligande.

 

Om budfirman inte kan hjälpa dig, vänligen kontakta oss HÄR.

Om någon av produkterna från din beställning saknas, kontakta oss HÄR.

 

Saknade produkter kommer att skickas till dig inom 1-2 arbetsdagar på vår bekostnad.

Returer och ersättningar

Om du har fått en annan produkt än den du beställt, vänligen kontakta oss HÄR.

 

Vi skickar dig rätt produkt inom 1-2 arbetsdagar på vår bekostnad. Du behöver inte lämna tillbaka något.

Beställda produkter kan returneras inom 60 dagar från mottagandet.

 

  1. Alla returnerade produkter måste vara oanvända, i återförsäljningsbart skick och i originalförpackningen;
  2. Fraktkostnader för att returnera en produkt står på kundens bekostnad.

 

Returadress:

 

Todor Aleksandrov str. 18

Petrich

2850

Bulgarien

 

Om du vill returnera en produkt, vänligen kontakta oss HÄR.

Beställningsbeloppet kommer att återbetalas med samma betalningsmetod som du använde för att betala för beställningen.

 

För beställningar med postförskott skickar vi din återbetalning via banköverföring.

Din återbetalning kommer att utfärdas inom 1-2 arbetsdagar efter att vi tagit emot de returnerade produkterna.

 

Beroende på vilken betalningsmetod som används kan återbetalningen inte vara tillgänglig i upp till 10-14 dagar.

Kampanjer och rabattkoder

Ja. Om du har en rabattkod, vänligen ange den i fältet "Kupongkod" och klicka på knappen "Skicka" innan du bekräftar din beställning.

 

Om din kod är giltig får du en bekräftelse och din rabatt tillämpas automatiskt.

Alla kampanjkoder kan bara användas EN GÅNG.

Nej. Endast en giltig rabattkod kan användas per beställning.

Kampanjkoder i vår webbutik:

  • Är endast giltiga för produkter som inte redan är till försäljning/del av en befintlig kampanj;
  • Kan ej kombineras med andra rabatter (kvantitetsrabatter, andra kampanjkoder) - endast den största rabatten för beställningen gäller.

 

Om det finns produkter i din varukorg som redan är till rea, kommer vårt system automatiskt att tillämpa kampanjkoden endast på de återstående giltiga produkterna.

Se till att koden är korrekt inmatad.

 

Om koden är korrekt inmatad men du fortfarande får ett felmeddelande:

  • Koden kan ha gått ut;
  • Koden kanske inte är giltig för de valda produkterna;
  • Alla produkter i din varukorg är redan till försäljning / är en del av en kampanj;
  • Du har redan använt denna kampanjkod för en tidigare beställning.

 

Om du aldrig har använt kampanjkoden tidigare och är säker på att den är giltig, kontakta oss HÄR.

.