Meny
Din varukorg

Leveranspolicy

 

Hur lång tid tar det att behandla och skicka min beställning?

 

Din beställning kommer att behandlas och överlämnas till kuriren inom 1-2 arbetsdagar efter att vi tagit emot och bekräftat betalningen.

För postförskottsorder kommer beställningen att behandlas 1-2 arbetsdagar efter att vi kontaktat dig och du bekräftat beställningen och leveransadress.

 

  • Beställningar gjorda på lördag, söndag eller under nationella helgdagar behandlas nästa arbetsdag;
  • Om det uppstår problem eller förseningar med din beställning får du ett e-postmeddelande från oss med mer information.

 

Leveranstiden för beställningar är:

  • För europeiska länder - 5-7 arbetsdagar;
  • För USA och Nordamerika - 8-12 arbetsdagar;
  • För alla andra länder - 8-18 arbetsdagar.

 

Hur mycket kostar frakten?

 

Fraktkostnaden beror på värdet på din beställning:

 

För beställningar upp till 599.99 kr:

 

Fraktkostnaden är 60.00 kr.

 

För beställningar över 600.00 kr:

 

Frakten är gratis.

 

Hur kan jag spåra min beställning?

 

När din beställning har packats och skickats får du ett e-postmeddelande med information om kuriren, spårningsnumret och en spårningslänk.

 

Jag har problem med min beställning

 

Mitt paket försvann under transporten

 

Kontakta oss omedelbart genom att skicka ett meddelande till oss HÄR om spårningsinformationen visar att ditt paket har gått förlorat.

 

Mitt paket returnerades till avsändaren

 

Outlösta paket eller paket som skickas till en felaktig/ofullständig adress returneras till oss.

Se till att du tillhandahåller fullständig och korrekt leveransinformation när du bekräftar din beställning.

 

Jag fick fel produkt / Produkter saknas i min beställning

 

Kontakta oss genom att skicka ett meddelande HÄR om du får fel produkt eller om en del av din beställning saknas.

Vi skickar de saknade produkterna till dig inom 1-2 arbetsdagar på vår bekostnad.

 

Jag vill ändra mina leveransuppgifter eller avbryta min beställning

 

Vänligen kontakta oss omedelbart genom att skicka ett meddelande till oss HÄR om du vill ändra dina leveransdetaljer eller avbryta din beställning.

Beställningar som redan har skickats kan inte annulleras.